Jump to content
Sign in to follow this  
Magnus Imer

Magnus Imer - Staff Ansøning

Recommended Posts

• Navn
    Magnus Imer
  • Ingame Navn
    Magnus Imer
  • Alder
    13
  • Hvorfor vil du gerne være en del af ArmaLifeStudios staff team?
    Fordi jeg synes det er godt at hjælpe andre, og det har jeg det også godt med og jeg elsker bare sådan noget staff arbejde. Og at man kan gøre en forskel det er og så bare dejligt, og så vil jeg også gerne være med for at bidrage lidt for serven. Hjælpe med support cases og sådan noget, og så vil jeg gerne ind fordi jeg gerne vil prøve noget andet jeg er ikke tit staff og det vil jeg gerne på den her server.
  • Hvad kan du bidrage med til staff teamet?
    Jeg kan bidrage med at jeg kan holde mit hovede koldt i situationer hvor man skal det, jeg bliver hellere ikke stresset hvis der sidder mange i support så tager jeg dem bare en efter en og det gør at jeg ikke bliver stresset. jeg også god til at tale pænt over til folk hvis folk ikke taler pænt til mig så taler jeg stadig pænt til dem, jeg kan også bidrage med at jeg er god ven for dem som er i staff teamet jeg taler pænt til dem og repekter på den måde de er. kan også bidrage, med at jeg er sød for dem som sidder i support.
  • Hvorfor skal vi vælge dig til at være en del af staff teamet?
    Fordi at i kan forvente den som er lægger meget tid som staff, og så skal i også vælge mig for jeg som sagt kan holde hovedet koldt i nogen situasioner. Og at så skal i tage mig fordi i kan stole på mig angående rp og sådan noget, og så skal i tage mig fordi jeg arbejde seriøst men jeg kan også havde det sjovt men jeg er på som staff. I skal også tage mig fordi jeg ikke bare går ooc hvis en failrper på mig jeg lægger faktisk en spiller klage på ham, så skal i også tage mig fordi jeg er en god ven angående andre staff medlemmer.
  • Har du læst og forstået reglerne for serveren og communityet?
    Ja

Kære @Magnus Imer

Vi vil gerne invitere dig til en samtale.

Rasmus Luther

Founder, Project Manger, Head Of Development

hvornår er i klar @Rasmus Luther

hvad tid @Rasmus Luther

Tired Over It GIF by Desus & Mero

k

kære @Magnus Imer vis du har tid i aften kan jeg godt tage dig og und skyld for den lange ventetid 

hilsen kasper wick 

@Magnus Imer kan jeg få din fødselsdag

Hej @Magnus Imer

Tak For din Ansøgning - Din Ansøning er hermed...

Godkendt

Velkommen til 

Mvh

Armalifestudios staff

Head Admin Kasper Wick

ALS.png

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...