Jump to content
Poul Christian

Besked fra os spillere på Armalifestudios

Recommended Posts

Kære staff/developer team.

Vi spillere har nu ventet i et stykke tid på serveren kommer op og mange af os ved ikke hvor langt i er noget fordi vi ikke rigtigt får noget af vide det sidste vi fik af vide det fra i Onsdags at det egentlige map blev metropolis hvilket ikke rigtigt er ret meget information til hvornår serveren kommer op eller hvor langt i er noget eller hvor meget i mangler fordi mange af os har ventet i flere uger og det eneste rigtigt information vi har fået er den changelog fra den 15 oktober hvor i har skrevet at modpacken er blevet opdateret vi ville gerne have lidt mere informationer om hvor langt i er og hvor meget i mangler og få lavet og vi er udmærket klar over at det i gerne ville opnå med serveren inden i ville åbne den for os spillere kræver tid og hårdt arbejde plus i sikkert også har et privatliv ved siden af der også skal passes hvilket også er forståeligt men vi kunne godt tænke os at vi blev lidt mere opdateret end vi bliver nu så vi kan få et indblik i hvor meget i mangler og hvad i har fået lavet fordi som sagt mange af os har ventet i flere uger på serveren og venter på vi kan komme ind og spille og få skabt nogle fede rp scenarier.

Mvh spillerne.

• Like 4

Vis sætter pris på at du gider at skrive til os men lige nu har jeg ikke nogen dato på hvornår den er oppe, så jeg skal nok love at jeg gør hvad jeg kan for at få en dato til jer men ind til da må i vente 

jeg lover også at vi fra nu af holder jer opdaterdet på hvad der sker med serveren

• Like 1

Kære @Poul Christian

Der har dsv. være nogle personlige problemer på min side af linjen, og derfor har der dsv. været noget off time, og jeg forstår skam godt at du er lidt fustreret omkring tingene.

Jeg kan forsikre dig omkring at jeg er igang med serveren, og den er næsten done, jeg vil sige omtrent 95% færdig, der mangler de sidste par ting, så som tøj til ems og politi, våben shops, og nogle biler her og der, også mangler der lige et par ting i modpacken.

Da jeg ikke ved hvor lang tid tingene tager at lave færdig endnu, kan jeg dsv. ikke komme med en dato for hvornår der bliver launched.

Mvh.

Rasmus Luther

• Like 4

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...