Jump to content
Rasmus Luther

Hvordan står det til med serveren

Recommended Posts

Server update

(Skrevet d. 07-11-2019)

Efter den nye opdatering af Arma, er der kommet diverse problemer fordi, bohemia har lavet nogle fejl så som "Wrong Signatures" som kan læses her https://forums.bohemia.net/forums/topic/226325-after-update-missing-signatures/ det er dog noget vi kan gå uden om på nuværende tidspunkt, der er dog også komme andre problemer såsom at spawn points for biler, er blevet "fucked", det vil sige at vi skal til at se på om de laver en "hotfix" inden for nærmere fremtid, men er også igang med at se på at lave en vej uden om at vente på de fixer det.

Der udover skal ikke alle nyhedder være dårlige, så her er en god en, når tingene med "SpawnPoints" er fixet, så er vi faktisk mere eller mindre klar til at kunne launce servere for jer alle sammen.

Der vil komme løbende opdateringer her på denne tråd ellers vil der blive oprettet en ny en.

Jeg lader denne tråd være ulåst, så folk kan skrive og stille spørgsmål, også vil vi svare på dem så godt vi nu kan.

Mvh. ArmaLifeStudios Development Team

ArmaLifeStudios HJemmeside Header@2x.png

• Like 2

Hvis i ikke finder en løsning til problemet med spawnpoints kan man så ikke bare downgrade serveren til den gamle verison hvor det virkede indtil de laver en hotfix til problemet eller ville det stadig ikke virke?

Edited by Mikkel Madsen

2 hours ago, Mikkel Madsen said:

Hvis i ikke finder en løsning til problemet med spawnpoints kan man så ikke bare downgrade serveren til den gamle verison hvor det virkede indtil de laver en hotfix til problemet eller ville det stadig ikke virke?

Jo Mikkel det kunne man godt, men så skal vi til at lave nogle andre ting også, men jeg kigger på det så hurtigt jeg kan.

NY OPDATE PÅ SERVER (09-11-2019)

På nuværende tidspunkt kan Bohemia ikke bekræfte en tid og dato på hvornår hotfixes vil komme, så det vil sige at jeg bliver nød til at "reverte" serveren til Legacy 1.94 istedet for den nye opdatereing der er 1.96.

Hvis folk vil følge Bohemias opdateringer er der et link her https://dev.arma3.com/ 

Der vil komme en guide på hvordan man downgrader sit arma 3 til den tideligere version hvis folk ikke allerrade ved hvordan man gør det.

Jeg vil derud over også tage mig tid til at sige tak til alle vores medlemmere, for at forblive aktive selvom serveren ikke er aktiv endnu, men der vil komme en server inden for nærmere fremtid, jeg kan dsv. ikke på nuværende tidspunkt give en dato for hvornår men jeg arbejder på højtryk for at få det til at køre.

Så må i alle have en god dag herfra.

Mvh.

Rasmus Luther

• Like 2

On 11/9/2019 at 8:39 AM, Rasmus Luther said:

Jo Mikkel det kunne man godt, men så skal vi til at lave nogle andre ting også, men jeg kigger på det så hurtigt jeg kan.

Jeg kan forstå nu hvor i har downgradet serveren er der flere ting der skal fikset er det fejl som ville tage langtid om at fikse eller er det fejl der lige til og fikse fordi nu ved jeg ikke selv hvilke fejl og hvor mange fejl du/i skal fikse men jeg ville prøve og få et indblik i hvor langtid det kan risikere og tage eller jeg kan forvente serveren er kommer op inden for en uge fordi nu er jeg selv en af dem der har ventet langtid på serveren kommer op og tjekker forum minimum 5 gange dagligt for at håbe på der er kommet noget nyt information omkring serveren plus jeg glæder mig til at få stablet en ordenlig politi styrke på bene og generelt bare til at komme ind og lave noget fedt rp. 

Edited by Mikkel Madsen
  • Like 1

Hej @Mikkel Madsen jeg har fisket de fleste ting på nuværende tidspunkt, vi mangler små basic ting som shops, også skal vi havet kigget på økonomien omkring hvad ting koster, osv. Så regner ikke med der går så forfærdeligt længe, lige nu mangler vi at få styr på det, så vi i staff skal have et staff møde om ikke så længe samt skal jeg samle developersne og snakke med dem omkring de sidste ting, så jeg håber på denne uge, men kan selvfølgelig ikke love noget, det kommer an på om der kommer flere fejl under de sidste par opgaver, hvis ikke der kommer så går tingene nemt, men jeg vil selvfølgelig holde jer opdateret på hvordan det står til.

Mvh.

Rasmus Luther

• Like 1

Så er der ny opdate på serveren.

Der mangler små ting, så som tøj våben og priser, jeg forventer ikke længe før vi er klar til at åbne dørene for spillerne, vi har afholdt staff møde idag for lige at holde styr på hvad vi regner med, vi kan dog stadig ikke give en dato, men vi håber og vi arbejder hårdt på at få det op hurtigt

Mvh

Rasmus Luther

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...