Jump to content
Sign in to follow this  
Nick Gurr

Nick Gurr - Staff Ansøning

Recommended Posts

• Navn
    Marcel
  • Ingame Navn
    Nick Gurr
  • Alder
    06/24/2002
  • Hvorfor vil du gerne være en del af ArmaLifeStudios staff team?
    Fordi jeg vil være med til at gøre en forskel, både styrke sammenholdet i staff teamet, og også bare give spillerne en bedre oplevelse på serveren. Og egentlig bare for at afhjælpe lidt af den byrde som resten af staff teamet har, så alle kan bruge lidt mere tid ingame, end bare at sidde og tage support cases hele tiden, så alle får lidt ”fritid”
  • Hvad kan du bidrage med til staff teamet?
    Jeg kan bidrage med grafiske designs såsom uniform og vest skins, og alt andet skinning, og shops mm. Desuden er jeg meget udadvendt, og bliver aldrig stresset, holder bare hovedet koldt, uanset hvor presset situationen er, så meget pres er intet problem for mig.
  • Hvorfor skal vi vælge dig til at være en del af staff teamet?
    I skal vælge mig fordi jeg har utroligt meget erfaring, har været ejer af AmaxoGaming, Head Developer og vidst også Admin på RepexGaming og admin på RP-Verden tror jeg det var, var også admin på Vikingerne back in the day. Derudover har jeg næsten 3000 timer i Arma 3, så har godt med erfaring med stort set alt indenfor spillets rammer. Jeg kan hjælpe med de fleste problemer, såsom teamspeak problemer, har før opsat server og teamspeak, så der er intet problem der. Jeg trives med stort set alle, og de enkelte som jeg ikke trives godt med, vil jeg bare virke professionel over, og løse deres problem.
  • Har du læst og forstået reglerne for serveren og communityet?
    Ja
  • Like 1

Hej @Nick Gurr

Tak for din ansøgning, den er hermed..

Hold

Vi vil gerne snakke med dig først om nogen ting før vi kan Acceptere din ansøgning

Mvh 

Armalifestudios Ledelse

/// Project Lead, C. Hansen - Founder

815963228_ArmaLifeStudiosHJemmesideHeader.png.b46d1574455d30b548cfeb26527f2e10.png.2a9ffe823bb71d6cc3c8522692e75ad4.png

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...