Jump to content
Sign in to follow this  
Mathias Eriksen

Mathias Eriksen - EMS Ansøning

Recommended Posts

• Hvad søger du ind som?
    EMS DP - Åben
  • Ingame Navn
    Mathias Eriksen
  • Alder
    15 14/02/04
  • Skriv lidt om dig selv irl
    Jeg er en meget stille og rolig person er altid klar på at hjælpe folk og er meget derhjemme foran min pc efter som det er det jeg elsker at lave og ikke har så meget at lave så jeg er altid klar på at lære folk og kende og hjælpe nye folk. Jeg elsker at komme ind-game og have det sjovt med folk men ved også hvornår man skal tage det seriøst. Jeg er en der også godt kan lide at lave noget seriøst og self nogle gange have det lidt sjovt.
  • Hvorfor vil du gerne være en del af EMS?
    Jeg vil gerne være en del af EMS fordi at jeg godt kan lide at hjælpe folk der er i fare og folk der har slået sig, jeg vil også gerne være med fordi at jeg synes at det er hyggeligt at køre rundt og snakke med folk
  • Hvorfor skal vi ansætte dig i stedet for en anden?
    I skal ansætte mig fordi jeg er en med en masse erfaring. Jeg hved man skal som så vil sige at der ikke kommer så mange spørgsmål fra min side fordi jeg godt ved hvad jeg skal og jeg også er godt til at lære andre der ikke ved hvad man skal med at fortælle hvordan man gør det
  • Hvad kan du bringe til EMS?
    Jeg kan bringe EMS det at jeg er meget erfaret ingen for EMS.
  • Har du nogen erfaringer inde for EMS?
    Jeg har været EMS en masse gange så jeg hved sådan hvad det handler om og hvad man skal gøre hvis der sker nogle forskellige ting
  • Er du indforstået med at du kan blive fyret hvis du ikke følger reglerne?
    Ja

Goddag @Mathias Eriksen
Jeg kan på EMS’ vegne hermed fortælle dig, at din ansøgning er…

Godkendt

Du er nu velkommen til at hoppe ned i “Afventer EMS Interview”
hvorefter en fra EMS Ledelsen vil tage fat i dig, så snart de har tid.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...