Jump to content
Mikkel Madsen

Forum

Recommended Posts

Min hjerne er ved at springe i luften.

1. De der julelys dræber ens cpu min cpu går fra at bruge 19% til at bruge 49% når jeg springer de der julelys.
2. Det der sne falder til midten af skærmen og ikke hele vejen ned af forumet.
3. Det der sne går modsatte vej end ens mus gør samt det falder hurtigere hvor efter jeg har min mus det irritere min hjerne fuldt ud.
4. De der baggrunde man kan vælge kan man se hvert enkelt pixel ved.
5. Vi er i November og ikke i December.

Hjælp min hjerne fra at springe ved at fjerne det her jule tema på forumet like og alt det der hvis i er enige.

Edited by Mikkel Madsen
  • Like 4
  • Haha 1

Jeg synes det er pisse overdrevet man allerede begynder at pynte op til jul på den her Forum da vi er Midt  i november og jeg kan personligt ikke lide jul om det kan være muligt at man kan ændre ens baggrund om til noget almindeligt som frit valg dag Det gør mig pisse dårligt humør at kigge på og giver mig hovedpine

1 hour ago, Mikkel Madsen said:

1. De der julelys dræber ens cpu min cpu går fra at bruge 19% til at bruge 49% når jeg springer de der julelys.

potato pc

Hvad gør de der stjerner fordi der sker ikke noget når jeg trykker på dem

3325f560e96893a03a3b8573b8cb6a1a.png

@oliver4622 Tager du dig af dette tak.

Det sne SKAL VÆK jeg kan ikke se hvad jeg selv skriver når jeg er igang med at lave et opslag når der kommer sådan nogle store fede snefnug og fylder det hele på anden linje og jeg bliver langsomt træt i hovedet af det og det irritere mig og det er fint der er nogle der er i jule stemning det har jeg ikke noget imod og det er fint i ville gøre noget ud af forumet så det ikke hele tiden er det samme men gør forhelvede sådan spillerene kan slå det fra eller lad vær med at sætte det på fordi nu er jeg selv en af de personer der ikke rigtigt går ret meget op i jul og jeg hader når folk begynder på jule ting før eller efter December måned fordi efter min mening høre jul kun til i December.

Ligger et billede nede under hvor i kan se hvad jeg mener.

684b7d98ce7d5f58107c9c05c7ee3731.png.5f07f70fde05e91806ce33094dca3d95.png

Forresten så det der på ens profil som hedder om dig til admins virker ikke så det er om dig til resten af serveren er det muligt det kan blive fikset?

@Mikkel Madsen Det skulle meget gerne virke, jeg sidder på en test account og kan ikke se din fødselsdato, men jeg kan bede @oliver4622 tage et kig på det

• Like 1

@Rasmus Luther jeg skal ihvertfald meget gerne mene politiet kan se hinandens fødselsdagdato

@Mikkel Madsen Det kan have noget med at Politiet's tag på forum har nogle eleveret rettighedder som gør det. Er dog ikke sikker på det, men igen, jeg vil bede @oliver4622 om at tage et kig på det.

• Like 1

Lige en hurtig forespørgsel skal den musikbot være i Afsluttet Support fordi jeg er ved at blive døv hvergang jeg bliver smidt ned til den og jeg har skruet ned for den men den er fandme stadig høj og man ikke mute den fordi man har task force aktiveret.

• Like 1

@Mikkel Madsen Jeg har dsv ingen ide omkring hvem der har added den i det rum, og jeg ser heller ikke nogen mening med at den er der. Så jeg vil finde en løsning på det.

7 hours ago, Mikkel Madsen said:

Forresten så det der på ens profil som hedder om dig til admins virker ikke så det er om dig til resten af serveren er det muligt det kan blive fikset?

jo det virker...

On 11/22/2019 at 9:25 PM, Mikkel Madsen said:

Hvad gør de der stjerner fordi der sker ikke noget når jeg trykker på dem

du kan bare ikke bruge dem men jeg kan xD

7 hours ago, Mikkel Madsen said:

@Rasmus Luther jeg skal ihvertfald meget gerne mene politiet kan se hinandens fødselsdagdato

det kan de også vis folk vil have det

On 11/22/2019 at 5:58 PM, Mikkel Madsen said:

køb en ny...

Jeg kan ikke sende beskeder til folk over forumet den kommer bare med denne her Fejl er det meningen?

prøv nu

9 minutes ago, oliver4622 said:

prøv nu

Det virker nu.

nice

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now

• Create New...