Jump to content
Sign in to follow this  
Brian Sins

Brian Sins - Police Ansøgning

Recommended Posts

• Hvad vil du ansøge til?:
    Police Dp Åben
  • Hvad er dit RP navn?:
    Brian Sins
  • Hvor gammel er du (Min. 15 år)?:
    05/22/2000
  • Beskriv dig selv i IRL (Min. 75 Ord)?:
    Jeg er 19 år gammel, bor hjemme og er i gang med mine sidste eksamener. I min fritid kan jeg god lide at game og tage i byen med vennerne. Jeg er åben for alt nyt og kan godt lide at skabe nye venskaber.
  • Beskriv din RP karakter (Min. 45 Ord)?:
    Min RP karakter er i midten af 20'erne kan godt lide at gå ud og se en film med gutterne. Han har nogle brøder som er meget ambitiøse og det har givet ham et skub imod sin drøm om at blive politi betjent. Han er en god og tålmodig kammerat der aldrig lader en i stikken og som altid er frisk på nye ud fordringer.
  • Hvorfor skal vi vælge dig? (Min. 50 Ord):?
    I skal vælge mig på grund af min tidligere erfaringer i politiet og militæret. Jeg er en meget struktureret gut med højt humør og god selvtillid. Jeg vil gøre mit for i får en veloplagt, sjov og hyggelig gut der altid vil gøre sit bedste i hver en situation jeg vil komme ud for. Jamen I skal vælge mig, fordi jeg er en der tager rp seriøs. Jeg vil gøre alt for at få en god tid ingame, så man ikke får en dårlig oplevelse. Jeg har også set en del streams med folk der er politi på rp servere, og derfor ved jeg hvad det indebærer indenfor politifaget. Synes i skal vælge mig fordi jeg har meget erfaring for RP generelt, også er det jo også en bonus at Jeg kan IRL Færdselsregler.
  • Er du indforstået med ledelsen til hver en tid kan gennem søge dine private ejendele uden dommer tilladelse så længe du er ansat i Metropolis Police Department eller i eventuelle opsigelser
    Ja
  • Er du ind forstået med din træning vil blive hård og barsk ( din træner vil snakke grimt til dig og snakke ned til dig):?
    Ja
  • Skal vi vide mere om dig (Fx sygdomme osv)?:
    Jeg har ingen sydomme :)

Hej Brian

jeg vil gerne invitere dig til samtale ved vores hovedkvarter i Union City.
jeg ser frem til at høre fra dig.

- Mahoney

Header_PoliceSTEAM.gif

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Create New...